Аннотации:
Стаття присвячена конструкторсько
-
технологічній підготовці фахівців інженерно
-
педагогічного
напряму за допомогою використання системи навчальних технічних задач. Проведено аналіз змісту понять
«задача», «навчаль
на задача», «технічна задача». Розкрито особливості та зміст навчальних задач.
Наведено приклади навчальних технічних задач, що використовуються при викладанні предметів професійн
о
-
практичної підготовки. Задачі розроблено
для здобувачів вищої освіти за пер
шим (бакалаврським) рівнем, що
отримують спеціальність вчителя технологій, викладача з професійної освіти (на базі Херсонського
державного університету) та спеціальність «Будівництво та цивільна інженерія» (на базі Херсонського
державного аграрного універс
итету).
Доведено, що навчальна задача стає навчальною тільки в комплексі з
попередніми та наступними, тобто у складі системи задач. Продемонстровано, що кожна наступна задача
обов'язково повинна містити елементи попередньої, проте умови їх використання, а
також формулювання або
позначення раніше розглянутих понять мають бути новими.