Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2020-06-22T16:44:16Z | |
dc.date.available | 2020-06-22T16:44:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Теорія і практика розвитку наукових знань: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (19-20 лютого 2020 року). Київ : МЦНіД, 2020. С.25-27. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4163 | |
dc.description.abstract | Формування всебічно розвиненої, духовно багатої мовної особистості, спроможної на соціальну адаптацію й репрезентацію власної індивідуальності засобами рідної мови – нагальне завдання, що стоїть перед учителями загальноосвітньої школи, викладачами вищих навчальних закладів та визначає основні проблеми сучасної лінгводидактики. Студент повинен не тільки засвоїти вироблені суспільством правила мовленнєвої комунікації і виражальні можливості мовних одиниць усіх рівнів, а й оволодіти протягом навчання певним рівнем мовленнєвої компетентності | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Київ : МЦНіД | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.title | ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ ЗАСОБАМИ ВИРАЗНОСТІ МОВИ | ru |
dc.type | Thesis | ru |