dc.contributor.author |
Варнавська, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-22T16:44:16Z |
|
dc.date.available |
2020-06-22T16:44:16Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Теорія і практика розвитку наукових знань: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (19-20 лютого 2020 року). Київ : МЦНіД, 2020. С.25-27. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4163 |
|
dc.description.abstract |
Формування всебічно розвиненої, духовно багатої мовної особистості, спроможної на соціальну адаптацію й репрезентацію власної індивідуальності засобами рідної мови – нагальне завдання, що стоїть перед учителями загальноосвітньої школи, викладачами вищих навчальних закладів та визначає основні проблеми сучасної лінгводидактики. Студент повинен не тільки засвоїти вироблені суспільством правила мовленнєвої комунікації і виражальні можливості мовних одиниць усіх рівнів, а й оволодіти протягом навчання певним рівнем мовленнєвої компетентності |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Київ : МЦНіД |
ru |
dc.subject |
Кафедра професійної освіти |
ru |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ ЗАСОБАМИ ВИРАЗНОСТІ МОВИ |
ru |
dc.type |
Thesis |
ru |