DSpace Repository

Теоретичні основи формування мовленнєвої компетентності студентів-нефілологів

Show simple item record

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.contributor.author Varnavska, I.
dc.date.accessioned 2020-06-14T17:59:06Z
dc.date.available 2020-06-14T17:59:06Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Варнавська І. В. Теоретичні основи формування мовленнєвої компетентності студентів-нефілологів. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2010. №22 (209), Ч. 1. С. 97–102. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3899
dc.description.abstract В статті розглянуто положення про професійно-орієнтовну сутність мовленнєвої діяльності як одного з компонентів професійної готовності і професійного потенціалу майбутнього фахівця. Виділено основні аспекти, які впливають на функціонування наукової організаційно-методичної системи формування мовленнєвих умінь. Проаналізовано рівні мовленнєвої підготовки студентів. ru
dc.description.abstract The article deals with the provision of vocational-oriented nature of speaking as one of the components of professional readiness and development of the future professionals. The basic aspects that affect the functioning of scientific and technical organization of the formation of speech skills are determined. The levels of students’ speech training are analyzed.
dc.language.iso other ru
dc.publisher Луганський національний університет імені Тараса Шевченка ru
dc.subject компетентність ru
dc.subject мовленнєві вміння ru
dc.subject студенти-нефілологи ru
dc.subject competence
dc.subject speech skills
dc.subject not studying philology students
dc.subject Кафедра професійної освіти
dc.title Теоретичні основи формування мовленнєвої компетентності студентів-нефілологів ru
dc.title.alternative Theoretical foundations of speech competence of not studying philology students ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account