dc.contributor.author |
Нікітенко, Катерина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-11T20:19:23Z |
|
dc.date.available |
2020-06-11T20:19:23Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Нікітенко К.С. ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «ЦІНОВА ПОЛІТИКА». Інтелект ХХІ. 2020. № 2. С. 176-179. |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3795 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто теоретичні аспекти процесу ціноутворення та формування цінової політики. Доведено,
що суть цінової політики полягає у встановленні на товари та послуги фірми таких цін і вмінні так варіювати
ними залежно від попиту на ринку, щоб оволодіти його певною частиною, забезпечити намічений обсяг прибутку
і вирішувати інші стратегічні та оперативні завдання. Проаналізовано деякі недоліки у визначених поняттях
«ціна» та «політика». Автором запропоновано власне визначення поняття цінової політики – це дії, що спрямовані
на прийняття рішень щодо формування і виконання поставлених цілей підприємства, пов’язані з формуванням та
управлінням ціною. Своєю чергою, ціна – це грошовий вираз цінності продукту/послуги або сума тих цінностей, що
споживач віддає в обмін на право володіти або використовувати товар/послугу. Згідно з важливістю цінової політики для підприємств, проаналізовано кількість результатів запитів поняття «цінова політика» у різних пошукових системах, таких як Google, Bing та «Яндекс», у період із 2003 по 2019 р., які з кожним роком збільшувалися. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Національний університет харчових технологій |
ru |
dc.subject |
ціна |
ru |
dc.subject |
політика |
ru |
dc.subject |
управління |
|
dc.subject |
керівництво |
|
dc.subject |
підприємство |
|
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
|
dc.title |
Трансформація підходів до змісту поняття "цінова політика" |
ru |
dc.title.alternative |
TRANSFORMATION OF APPROACHES TO THE CONTENT OF THE PRICE POLICY |
ru |
dc.type |
Article |
ru |