Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2020-06-11T18:57:30Z | |
dc.date.available | 2020-06-11T18:57:30Z | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.citation | Варнавська І. Кейс-метод у формуванні комунікативної компетентності студентів економічного напряму на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням). Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. м. Переяслав-Хмельницький, 17 жовтня, 2019 р. Переяслав-Хмельницький, 2019. Вип. 54. С.125-128. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3769 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано особливості застосування кейс-методу у процесі формування комунікативної компетентності студентів економічного напряму на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням). Розглянуто приклади використання ситуаційних завдання. З’ясовано місце кейс-методу у практичній діяльності фахівця в галузі економіки. | ru |
dc.description.abstract | An analysis was performed of the particular qualities of using the case method approach to forming economic student's communicative competence in Ukrainian language classes (for professional purposes). It was suggested to consider examples of the use of situational tasks. The role of the case method approach for specialist in the field of economics. | |
dc.language.iso | other | |
dc.publisher | ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" | ru |
dc.subject | комунікативна компетенція | |
dc.subject | заняття з української мови (за професійним спрямуванням) | |
dc.subject | case method | |
dc.subject | economy | |
dc.subject | communicative competence | |
dc.subject | Ukrainian language classes for professional purposes | |
dc.subject | кейс-метод | ru |
dc.subject | економічний напрям | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.title | Кейс-метод у формуванні комунікативної компетентності студентів економічного напряму на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) | ru |
dc.type | Article | ru |