Репозиторий Dspace

Специфіка використання кейс-методу на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2020-06-11T18:36:15Z
dc.date.available 2020-06-11T18:36:15Z
dc.date.issued 2019-12
dc.identifier.citation Варнавська І. Специфіка використання кейс-методу на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням). Proceedings of the 1stInternational Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (December 16-18, 2019). Ottawa, Canada: Methuen Publishing House, 2019. – P.129-138. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3761
dc.description.abstract Проаналізовано особливості застосування кейс-методу у процесі формування комунікативної компетентності студентів на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням). Запропоновано розглянути приклади використання ситуаційних завдання. З’ясовано місце кейс-методу у практичній діяльності майбутніх фахівців. An analysis was performed of the particular qualities of using the case method approach to forming communicative competence in Ukrainian language classes (for professional purposes). It was suggested to consider examples of the use of situational tasks. The place of the case method in the practical activity of future specialists is clarified. ru
dc.publisher Scientific Publishing Center InterConf
dc.subject комунікативна компетенція
dc.subject заняття з української мови
dc.subject case method
dc.subject newest technologies
dc.subject communicative competence
dc.subject Ukrainian language classes for professional purposes
dc.subject кейс-метод ru
dc.subject новітні технології ru
dc.subject Кафедра професійної освіти ru
dc.title Специфіка використання кейс-методу на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись