Аннотации:
У статті висвітлено основні проблеми, з якими стикаються аграрні підприємства в процесі їх збутової діяльності та пропонуються деякі підходи до їх вирішення. Встановлено, що не зважаючи на складні сучасні умови господарювання сьогодні є можливість для ефективного зростання аграрних підприємств усіх розмірів і форм власності. Обґрунтовано, що на стадії виробництва кожен аграрний товаровиробник визначає кількість та асортимент товарної продукції, усвідомлює, що вироблений товар повинен знайти кінцевого споживача і при цьому підприємство має отримати заслужену винагороду. Проте, досягнення високих конкурентних переваг на ринку вимагає системного підходу, що включатиме в себе маркетингово-логістичні заходи стимулювання збуту, які покращать взаємодію зі споживачем. Результатом впровадження такої збутової політики є гнучкі рішення управління продажами, спрямовані на вдосконалення логістично-збутової діяльності та забезпечують прозорість економічних результатів продажів.