Репозиторий Dspace

ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРОВАДЖЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жосан, Ганна Володимирівна
dc.contributor.author Кириченко, Наталя Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-06-09T11:54:34Z
dc.date.available 2020-06-09T11:54:34Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Жосан Г.В., Кириченко Н.В. Упровадження пропозицій щодо підвищення ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ». Випуск 2/2020. С. 70-75 DOI:(https://doi.org/10.32782/2415-8801/2020-2.13) ru
dc.identifier.issn (online): 2707-6164
dc.identifier.issn (print): 2415-8801
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3634
dc.description.abstract У статті визначено основні недоліки діяльності підприємства, згідно з чим розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі та виявлено, що підприємство роздрібної торгівлі функціонує і просуває свій товар на ринку олігополії, а отже, повинно в першу чергу спрямовувати свою увагу на поліпшення якості товарів, реклами, післяпродажного технічного обслуговування. Встановлено, що розроблення цінової політики і стратегії підприємства роздрібної торгівлі повинно здійснюватися в три етапи: збір вихідної інформації, стратегічний аналіз, формування стратегії. У 2020 та 2021 рр. показники цінової політики підприємства роздрібної торгівлі зростатимуть, але за умови впровадження нових цінових стратегій, а у 2020 р. показник становитиме 79,54%, а в 2021 р. – 99,35%. Проте з урахуванням уведеної надзвичайної ситуації у зв’язку з коронавірусом прогнози є набагато гіршими: у 2020 р. – приблизно 15%, а в 2021 р. показник упаде до майже -23%. Для успішного управління цінами на підприємстві роздрібної торгівлі потрібно проводити постійне спостереження, моніторинг їхніх складників та ситуації на ринку збуту. ru
dc.publisher Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ» ru
dc.relation.ispartofseries № 2 ‘2020;
dc.subject цена, политика, управление, руководство, предприятие ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРОВАДЖЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ru
dc.title.alternative EFFICIENCY OF IMPLEMENTATION OF PROPOSALS TO INCREASE THE EFFECTIVENESS OF PRICE ENTERPRISE OF RETAIL TRADE ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись