Abstract:
У статті визначено основні недоліки діяльності підприємства, згідно з чим розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі та виявлено, що підприємство роздрібної торгівлі функціонує і просуває свій товар на ринку олігополії, а отже, повинно в першу чергу спрямовувати
свою увагу на поліпшення якості товарів, реклами, післяпродажного технічного обслуговування. Встановлено,
що розроблення цінової політики і стратегії підприємства роздрібної торгівлі повинно здійснюватися в три
етапи: збір вихідної інформації, стратегічний аналіз, формування стратегії. У 2020 та 2021 рр. показники цінової політики підприємства роздрібної торгівлі зростатимуть, але за умови впровадження нових цінових стратегій, а у 2020 р. показник становитиме 79,54%, а в 2021 р. – 99,35%. Проте з урахуванням уведеної надзвичайної
ситуації у зв’язку з коронавірусом прогнози є набагато гіршими: у 2020 р. – приблизно 15%, а в 2021 р. показник
упаде до майже -23%. Для успішного управління цінами на підприємстві роздрібної торгівлі потрібно проводити
постійне спостереження, моніторинг їхніх складників та ситуації на ринку збуту.