dc.contributor.author |
Жосан, Ганна Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Кириченко, Наталя Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T11:54:34Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T11:54:34Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Жосан Г.В., Кириченко Н.В. Упровадження пропозицій щодо підвищення ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ». Випуск 2/2020. С. 70-75 DOI:(https://doi.org/10.32782/2415-8801/2020-2.13) |
ru |
dc.identifier.issn |
(online): 2707-6164 |
|
dc.identifier.issn |
(print): 2415-8801 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3634 |
|
dc.description.abstract |
У статті визначено основні недоліки діяльності підприємства, згідно з чим розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі та виявлено, що підприємство роздрібної торгівлі функціонує і просуває свій товар на ринку олігополії, а отже, повинно в першу чергу спрямовувати
свою увагу на поліпшення якості товарів, реклами, післяпродажного технічного обслуговування. Встановлено,
що розроблення цінової політики і стратегії підприємства роздрібної торгівлі повинно здійснюватися в три
етапи: збір вихідної інформації, стратегічний аналіз, формування стратегії. У 2020 та 2021 рр. показники цінової політики підприємства роздрібної торгівлі зростатимуть, але за умови впровадження нових цінових стратегій, а у 2020 р. показник становитиме 79,54%, а в 2021 р. – 99,35%. Проте з урахуванням уведеної надзвичайної
ситуації у зв’язку з коронавірусом прогнози є набагато гіршими: у 2020 р. – приблизно 15%, а в 2021 р. показник
упаде до майже -23%. Для успішного управління цінами на підприємстві роздрібної торгівлі потрібно проводити
постійне спостереження, моніторинг їхніх складників та ситуації на ринку збуту. |
ru |
dc.publisher |
Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ» |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
№ 2 ‘2020; |
|
dc.subject |
цена, политика, управление, руководство, предприятие |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
ru |
dc.title |
ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРОВАДЖЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ |
ru |
dc.title.alternative |
EFFICIENCY OF IMPLEMENTATION OF PROPOSALS TO INCREASE THE EFFECTIVENESS OF PRICE ENTERPRISE OF RETAIL TRADE |
ru |
dc.type |
Article |
ru |