DSpace Repository

Розроблення комплексної системи оцінки ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі

Show simple item record

dc.contributor.author Жосан, Ганна Володимирівна
dc.contributor.author Кириченко, Наталя Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-06-09T10:27:30Z
dc.date.available 2020-06-09T10:27:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Жосан Г.В., Кириченко Н.В. Розроблення комплексної системи оцінки ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі. Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку». № 40, 2020. С. 187-193. Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/40_2020_ukr/35.pdf ru
dc.identifier.issn (Online): 2519-2868
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3618
dc.description.abstract У статті розроблено комплексну систему оцінки ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі. Авторами доповнено багатокритеріальну модель, тому що в системі показників ефективності цінової політики не повністю розкрита суть усіх критеріїв, таких як критерій стабільної достатності, який доповнено коефіцієнтом фінансової стабільності, до критерію прибутковості внесено рентабельність витрат, а також конкурентоспроможність доповнено коефіцієнтом платоспроможності. Встановлено, що оцінку ефективності цінової політики, що проводиться підприємством роздрібної торгівлі (ПРТ), слід здійснювати як у розрізі визначених критеріїв, відповідних її основним цілям, так і на основі певних показників, об’єднаних у систему. Доведено, що кожному критерію ефективності цінової політики торгового підприємства відповідає своя система взаємопов’язаних показників, за рівнем і динамікою яких можна оцінити ефективність цінової політики, що проводиться окремо взятим підприємством. ru
dc.publisher Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку» ru
dc.relation.ispartofseries Випуск 40/2020;
dc.subject управління, цінова політика, ефективність, керівництво, підприємство ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Розроблення комплексної системи оцінки ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі ru
dc.title.alternative DEVELOPMENT OF THE COMPLEX SYSTEM OF EVALUATION OF THE PRICE POLICY OF THE RETAIL TRADE ENTERPRISE ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account