Abstract:
У статті розроблено комплексну систему
оцінки ефективності цінової політики підприємства роздрібної торгівлі. Авторами
доповнено багатокритеріальну модель,
тому що в системі показників ефективності цінової політики не повністю розкрита суть усіх критеріїв, таких як критерій стабільної достатності, який доповнено
коефіцієнтом фінансової стабільності, до
критерію прибутковості внесено рентабельність витрат, а також конкурентоспроможність доповнено коефіцієнтом платоспроможності. Встановлено, що оцінку
ефективності цінової політики, що проводиться підприємством роздрібної торгівлі
(ПРТ), слід здійснювати як у розрізі визначених критеріїв, відповідних її основним цілям,
так і на основі певних показників, об’єднаних
у систему. Доведено, що кожному критерію ефективності цінової політики торгового підприємства відповідає своя система
взаємопов’язаних показників, за рівнем і динамікою яких можна оцінити ефективність
цінової політики, що проводиться окремо
взятим підприємством.