Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дубовик, Людмила | |
dc.date.accessioned | 2020-04-27T06:32:05Z | |
dc.date.available | 2020-04-27T06:32:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Дубовик, Л. П. Сучасне професійно-технічне навчання: дидактичні ідеї В. Шаталова в дії Л. П. Дубовик //Virtus: Scientific Journal / Editor-inChief M.A. Zhurba – May № 34, 2019. – Р. 69 - 71 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2800 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються дидактичні ідеї педагога-новатора Віктора Федоровича Шаталова (блочне планування і блоковий контроль знань, блокова компоновка з метою укрупнення обсягу навчальної інформації, використання опорної схеми та опорного сигналу в навчанні). Визначаються шляхи використання дидактичних ідей педагога-новатора на заняттях у професійнотехнічних навчальних закладах та подаються орієнтовні етапи навчання за цією системою | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Center of Modern Pedagogy "Learning Without Boarders" (Canada) | ru |
dc.subject | опорна схема | |
dc.subject | опорний сигнал | |
dc.subject | етапи навчання | |
dc.subject | педагог-новатор | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.title | Сучасне професійно-технічне навчання: дидактичні ідеї В. Шаталова в дії | ru |
dc.type | Article | ru |