dc.contributor.author |
Дубовик, Людмила |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-27T06:32:05Z |
|
dc.date.available |
2020-04-27T06:32:05Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Дубовик, Л. П. Сучасне професійно-технічне навчання: дидактичні ідеї В. Шаталова в дії Л. П. Дубовик //Virtus: Scientific Journal / Editor-inChief M.A. Zhurba – May № 34, 2019. – Р. 69 - 71 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2800 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлюються дидактичні ідеї педагога-новатора Віктора Федоровича Шаталова (блочне планування і блоковий контроль знань, блокова компоновка з метою укрупнення обсягу навчальної інформації, використання опорної схеми та опорного сигналу в навчанні). Визначаються шляхи використання дидактичних ідей педагога-новатора на заняттях у професійнотехнічних навчальних закладах та подаються орієнтовні етапи навчання за цією системою |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Center of Modern Pedagogy "Learning Without Boarders" (Canada) |
ru |
dc.subject |
опорна схема |
|
dc.subject |
опорний сигнал |
|
dc.subject |
етапи навчання |
|
dc.subject |
педагог-новатор |
ru |
dc.subject |
Кафедра професійної освіти |
ru |
dc.title |
Сучасне професійно-технічне навчання: дидактичні ідеї В. Шаталова в дії |
ru |
dc.type |
Article |
ru |