Аннотации:
Мета роботи полягає у визначення заходів популяризації і перспективи використання продукції галузі рисівництва у формуванні регіонального бренду територій Херсонської області. Реалізація поставленої мети та розробка рекомендацій щодо використання рису у брендингу територій грунтуються на таких методах дослідження: історичний — під час вивчення етапів розвитку галузі; аналізу й синтезу — під час дослідження динаміки і структури виробництва рису; абстрактно-логічний — під час узагальнення теоретичних, методичних і практичних аспектів досліджуваної проблеми. Обгрунтовано поняття брендингу та бренду, сутність брендингу територій, а також можливості використання продукції із рису у популяризації територій Херсонської області. Досліджено сучасний стан і перспективи виробництва рису в регіоні, рівень соціально-економічного розвитку рисосійних територій. Виявлено якісні переваги вітчизняної продукції перед імпортною та можливості нарощування виробництва рису. Визначено, що брендинг рисосійних територій та виробництво високоякісної конкурентоспроможної продукції з рису сприятиме розвитку причорноморських територій, започаткуванню регіональних традицій, залученню туристів і відпочиваючих, зростанню інвестиційних ресурсів у регіон. Наукова новизна дослідження полягає у розробці практичних рекомендацій формування бренду рису на території в Херсонській області, зокрема визначені мета створення бренду рису, процес конструювання характеристики продукту, цільові сегменти споживачів, дизайн бренду рису Херсонщини. Розкрито зміст і значення економічної, соціальної і культурної складової брендингу рису для розвитку територій Херсонської області та узагальнено перспективи подальших досліджень. Запропоновано види продуктів із рису, які будуть враховувати регіональні особливості, національні традиції, сегменти споживачів у курортних зонах. Практичне значення полягає в тому, що пропоновані заходи можуть бути використані під час розробки регіональних стратегій розвитку, розширенні асортименту у закладах громадського харчування, впровадженні культурно-масових заходів з популяризацією продуктів з рису.
Описание:
The purpose of the article is to determine the measures of promotion and prospects of using the rice products in the formation of the Kherson region territories regional brand. The realization of this goal and the recommendations on the use of rice development within the territories brand are based on the following methods of research: historical — to study the industry development stages; analysis and synthesis — to study the rice production dynamics and structure; abstract-logical — to generalize the theoretical, methodical and practical aspects of the studied problem. The concept of the brand and branding, the essence of territories branding, as well as the possibility of using rice products in the promotion of Kherson region territories are justified. The current condition and prospects of rice production in the region, the level of socio-economic development of rice-growing territories are investigated. The qualitative advantages of domestic products over import ones and the possibilities of increasing rice production are revealed. It is determined that the rice-growing territories branding and production of high-quality competitive rice products is useful to contribute to the Black Sea territories development, the regional traditions creation, the tourists attraction, the growth of investment resources in the region. The scientific novelty of the research is to develop practical recommendations for the rice brand formation on the Kherson region territories, in particular the purpose of creating a brand of rice, the process of designing the product characteristics, target consumer segments, the design of the Kherson region brand. The content and importance of the economic, social and cultural component of rice branding for the Kherson region development are revealed and the prospects for further research are summarized. The rice products types that will take into account regional peculiarities, national traditions, consumer segments in resort areas are proposed. The practical significance is that the proposed measures can be used in the regional development strategies development, the range of products in catering establishments' diversification, the cultural and mass events introduction to promote rice products.