Abstract:
В умовах інтеграції національної економіки в міжнародний економічний простір пріоритетне значення набуває здатність підприємств проводити досконалу конкурентну політику. Аграрні підприємства діють у досить динамічному конкурентному середовищі, що характеризується непередбачуваною поведінкою суперників, розвитком інновацій, удосконаленням методів господарювання, зміною потреб суб’єктів ринкових відносин. Тому для підтримання функціонування та подальшого розвитку підприємства змушені адаптуватися до постійних змін як зовнішнього, так і внутрішнього середовища. Вибір стратегічного напрямку в управлінні їх діяльністю забезпечує досягнення ними поставленої мети та пристосування до нових умов.Метою дослідження є визначення сутності поняття «стратегічне управління» та його вплив на конкурентоспроможність аграрних підприємств.