Репозиторий Dspace

ЗНАЧУЩІСТЬ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Берегова, Галина Дмитрівна
dc.date.accessioned 2020-04-01T13:07:26Z
dc.date.available 2020-04-01T13:07:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 2072-1692
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1805
dc.description Нова соціокультурна реальність вимагає, відповідно, і нового рівня рефлексії поняття «освіта», змісту, соціокультурних особливостей, визначення сучасного аксіологічного підґрунтя освіти, ролі й місця освіти в суспільстві XXI ст. та перспектив її розвитку. Тому нині найважливішого значення набуває питання про становлення сучасних методологічних засад такої галузі дослідження, як філософія освіти, що є основою для здійснення комплексного підходу до вирішення проблем сучасної вищої школи. Безумовно, сутність філософсько-освітнього процесу найбільш повно розкривається в історичному контексті, де філософія освіти постає як важливий компонент систем усіх видатних мислителів, яскраво демонструючи свій гуманістично- культуротворчий потенціал, а отже, може бути успішно використана в пошуках нових філософсько-освітніх парадигм. Виділення невирішених раніше ru
dc.description.abstract У статті зроблено огляд значущості філософії освіти в історичному контексті. Акцентовано увагу на потенційних можливостях теорій філософії освіти як галузі філософського знання в історичній ретроспективі. Визначено ідейну сутність основних спрямувань і течій філософії освіти, що містять низку поглядів на освіту й виховання й можуть бути використаними сучасними освітянами в розробці нових освітньо- філософських систем і парадигм. Стверджується значущість філософії освіти як дослідницької галузі педагогіки в сучасному інформаційному суспільстві, котра покликана вирішувати найважливіші завдання в стратегії виживання людства – забезпечення новому поколінню повноцінного життя, успішної соціалізації нових громадян суспільства в умовах інформаційної майбутності ru
dc.publisher Гуманітарний вісник ЗДІА. 2016. № 65 ru
dc.relation.ispartofseries Філософія;
dc.subject філософія освіти, виховання, педагогіка, історична ретроспектива, освітньо-виховний процес, соціокультурна реальність ru
dc.subject Кафедра професійної освіти ru
dc.title ЗНАЧУЩІСТЬ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ ru
dc.title.alternative THE IMPORTANCE OF PHILOSOPHY OF EDUCATION IN HISTORICAL CONTEXT ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись