Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Берегова, Галина Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T13:07:26Z | |
dc.date.available | 2020-04-01T13:07:26Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | 2072-1692 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1805 | |
dc.description | Нова соціокультурна реальність вимагає, відповідно, і нового рівня рефлексії поняття «освіта», змісту, соціокультурних особливостей, визначення сучасного аксіологічного підґрунтя освіти, ролі й місця освіти в суспільстві XXI ст. та перспектив її розвитку. Тому нині найважливішого значення набуває питання про становлення сучасних методологічних засад такої галузі дослідження, як філософія освіти, що є основою для здійснення комплексного підходу до вирішення проблем сучасної вищої школи. Безумовно, сутність філософсько-освітнього процесу найбільш повно розкривається в історичному контексті, де філософія освіти постає як важливий компонент систем усіх видатних мислителів, яскраво демонструючи свій гуманістично- культуротворчий потенціал, а отже, може бути успішно використана в пошуках нових філософсько-освітніх парадигм. Виділення невирішених раніше | ru |
dc.description.abstract | У статті зроблено огляд значущості філософії освіти в історичному контексті. Акцентовано увагу на потенційних можливостях теорій філософії освіти як галузі філософського знання в історичній ретроспективі. Визначено ідейну сутність основних спрямувань і течій філософії освіти, що містять низку поглядів на освіту й виховання й можуть бути використаними сучасними освітянами в розробці нових освітньо- філософських систем і парадигм. Стверджується значущість філософії освіти як дослідницької галузі педагогіки в сучасному інформаційному суспільстві, котра покликана вирішувати найважливіші завдання в стратегії виживання людства – забезпечення новому поколінню повноцінного життя, успішної соціалізації нових громадян суспільства в умовах інформаційної майбутності | ru |
dc.publisher | Гуманітарний вісник ЗДІА. 2016. № 65 | ru |
dc.relation.ispartofseries | Філософія; | |
dc.subject | філософія освіти, виховання, педагогіка, історична ретроспектива, освітньо-виховний процес, соціокультурна реальність | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.title | ЗНАЧУЩІСТЬ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ | ru |
dc.title.alternative | THE IMPORTANCE OF PHILOSOPHY OF EDUCATION IN HISTORICAL CONTEXT | ru |
dc.type | Article | ru |