dc.contributor.author |
Берегова, Галина Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-01T13:07:26Z |
|
dc.date.available |
2020-04-01T13:07:26Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.issn |
2072-1692 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1805 |
|
dc.description |
Нова соціокультурна реальність вимагає, відповідно, і нового рівня
рефлексії поняття «освіта», змісту, соціокультурних особливостей, визначення
сучасного аксіологічного підґрунтя освіти, ролі й місця освіти в суспільстві
XXI ст. та перспектив її розвитку. Тому нині найважливішого значення набуває
питання про становлення сучасних методологічних засад такої галузі
дослідження, як філософія освіти, що є основою для здійснення комплексного
підходу до вирішення проблем сучасної вищої школи. Безумовно, сутність
філософсько-освітнього процесу найбільш повно розкривається в історичному
контексті, де філософія освіти постає як важливий компонент систем усіх
видатних мислителів, яскраво демонструючи свій гуманістично-
культуротворчий потенціал, а отже, може бути успішно використана в пошуках
нових філософсько-освітніх парадигм.
Виділення невирішених раніше |
ru |
dc.description.abstract |
У статті зроблено огляд значущості філософії освіти в історичному контексті.
Акцентовано увагу на потенційних можливостях теорій філософії освіти як галузі
філософського знання в історичній ретроспективі. Визначено ідейну сутність основних
спрямувань і течій філософії освіти, що містять низку поглядів на освіту й виховання й
можуть бути використаними сучасними освітянами в розробці нових освітньо-
філософських систем і парадигм. Стверджується значущість філософії освіти як
дослідницької галузі педагогіки в сучасному інформаційному суспільстві, котра покликана
вирішувати найважливіші завдання в стратегії виживання людства – забезпечення новому
поколінню повноцінного життя, успішної соціалізації нових громадян суспільства в умовах
інформаційної майбутності |
ru |
dc.publisher |
Гуманітарний вісник ЗДІА. 2016. № 65 |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
Філософія; |
|
dc.subject |
філософія освіти, виховання, педагогіка, історична ретроспектива, освітньо-виховний процес, соціокультурна реальність |
ru |
dc.subject |
Кафедра професійної освіти |
ru |
dc.title |
ЗНАЧУЩІСТЬ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ |
ru |
dc.title.alternative |
THE IMPORTANCE OF PHILOSOPHY OF EDUCATION IN HISTORICAL CONTEXT |
ru |
dc.type |
Article |
ru |