Abstract:
В умовах інтеграції України в європейське і світове економічне співтовариство набуває актуальності підвищення конкурентоспроможності національних підприємств. Ефективність їх виробничої та господарської діяльності і зміцнення позицій на ринку зумовлена конкурентоспроможністю продукції. Процес дослідження конкурентоспроможності продукції є важливою складовою при здійсненні аналізу ринку конкурентів та визначенні механізму його функціонування, тому вибір найбільш ефективного методу оцінки конкурентоспроможності продукції підприємств є надзвичайно важливим для нього завданням. Вивчення процесу конкурентоспроможності продукції в цілому залежить від обраної методики дослідження. На вибір методів. Впливає залежність конкурентоспроможності продукції від великої кількості різних факторів, що значно ускладнює її оцінку.