Репозиторий Dspace

Готельно-ресторанний сервіс для гостей з дітьми: виклики та стандарти гостинності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Попова, Марія
dc.contributor.author Дуга, Вікторія
dc.date.accessioned 2025-06-28T17:41:04Z
dc.date.available 2025-06-28T17:41:04Z
dc.date.issued 2025-05-20
dc.identifier.citation Попова М.О., Дуга В.О. Готельно-ресторанний сервіс для гостей з дітьми: виклики та стандарти гостинності. Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 травня 2025 року). Херсон: ХДАЕУ, 2025. С.53-55. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11137
dc.description.abstract У сучасному мобільному світі відкриті великі можливості для подорожей. Нині існує все менше обмежень для відвідування цікавих місць в Україні та за кордоном. Створені умови дозволяють подорожувати батькам із дітьми. Вік маленьких мандрівників останнім часом значно знижений, можна зустріти батьків, які прибувають на відпочинок навіть із немовлятами. Тому готельноресторанний бізнес потребує значних змін у організації проживання та харчування гостей із дітьми, адже сучасні батьки та діти достатньо вимогливі до сервісу, зручностей і харчування. Раніше встановлені стандарти для гостей закладів індустрії гостинності уже не є актуальними. Ресторатори та готельєри мають крокувати в ногу з часом, вміти розпізнавати індивідуальні особливості кожного гостя, задовольняти їх потреби для успішного ведення власної справи. Це дозволяє їм бути конкурентоспроможними на ринку готельно-ресторанних послуг; In the modern mobile world, great travel opportunities are open. There are now fewer restrictions to visit interesting places in Ukraine and for the border. The created conditions allow parents to travel with children. Age Little travelers have been significantly reduced lately, you can meet Parents who come on vacation even with babies. Therefore, hotel restaurant business requires significant changes in the organization of residence and nutrition of guests with children, because modern parents and children are demanding enough to Service, amenities and food. Previously set standards for guests of hospitality industry are no longer relevant. Restaurateurs and hoteliers have to step up with sometimes, be able to recognize the individual characteristics of each guest, satisfy their needs for successful conducting their own business. This allows them be competitive in the market of hotel and restaurant services. ru
dc.publisher ХДАЕУ ru
dc.subject готельно-ресторанний бізнес ru
dc.subject HORECA ru
dc.subject гостинність ru
dc.subject стандарти гостинності ru
dc.subject гості з дітьми ru
dc.subject комфорт ru
dc.subject безпека ru
dc.subject якість ru
dc.subject сервіс ru
dc.subject кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.subject Hotel and restaurant business ru
dc.subject hospitality ru
dc.subject Hospitality standards ru
dc.subject Guests with children ru
dc.subject comfort ru
dc.subject security ru
dc.subject quality ru
dc.subject Service ru
dc.subject Department of Hotel and Restaurant and Tourism Business ru
dc.title Готельно-ресторанний сервіс для гостей з дітьми: виклики та стандарти гостинності ru
dc.title.alternative Hotel and restaurant service for guests with children: calls and standards of hospitality ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись