DSpace Repository

Аналіз використання копінг-стратегій здобувачами університету в умовах війського конфлікту за методикою Bref COPE

Show simple item record

dc.contributor.author Kozlova, Olha
dc.date.accessioned 2025-01-04T13:48:05Z
dc.date.available 2025-01-04T13:48:05Z
dc.date.issued 2024-10-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10319
dc.description.abstract Традиційно копінг (стратегії подолання) визначався як особлива категорія адаптації, яка проявляється у нормальних людей за умов надзвичайно складних обставин (Коста, Сомерфілд і МакКрей, 1996). Найвпливовішою моделлю психологічної реакції на стрес є та, яку запропонували Лазарус і Фолкман (1984). Відповідно до їхніх поглядів, процес копінгу визначається як постійно змінювані когнітивні та поведінкові зусилля, що спрямовані на подолання вимог, які є особливо складними і, ймовірно, перевищують індивідуальні можливості або ресурси (Лазарус і Фолкман, 1984). Згідно з цими авторами, процес копінгу включає три основні елементи: джерело стресу (подія або стресор); когнітивна оцінка (яка включає оцінку події як незначної, загрозливої або позитивної, а також оцінку доступних ресурсів для подолання в особистості та її оточенні); і механізми копінгу. ru
dc.subject Здобувачі вищої освіти, копінг-стратегія, стресові явища. ru
dc.title Аналіз використання копінг-стратегій здобувачами університету в умовах війського конфлікту за методикою Bref COPE ru
dc.title.alternative Матеріали IX міжнародної конференції ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account