Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козій, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2024-12-02T17:28:35Z | |
dc.date.available | 2024-12-02T17:28:35Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.isbn | ISBN 9798329420128 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10124 | |
dc.description.abstract | Увесь сюжет роману побудований навколо картини «Щиголь», із самого початку полотно стає світоглядним орієнтиром героя-розповідача, оскільки не лише той, хто творить, а й той, хто ладен зрозуміти прекрасне є художником у широкому значенні. Саме мистецтво герой сприймає не як мертве відображення реальності, а як світ, що існує за власними законами, є живим багатогранним у своєму розмаїтті. Тому доречним є порушення питання про синтез мистецтв у романі. Це досягається майстерним поєднанням зорових і слухових деталей, що творять опуклі емоційно насичені образи, наповнені серцебиттям життя. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Київ: БФ «Науковці та освітяни для ЗСУ» | ru |
dc.subject | синтез мистецтв, психологія персонажа, роман | ru |
dc.title | ПРОБЛЕМА СИНТЕЗУ МИСТЕЦТВ У РОМАНІ Д.ТАРТТ «ЩИГОЛЬ» | ru |
dc.type | Other | ru |