Репозиторий Dspace

A syllabus as “rules of the game” between the teacher and the student (the case study of the provision on the syllabus of Kherson State Agrarian and Economic University)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Hlavatska, Yuliia
dc.date.accessioned 2024-05-29T14:04:38Z
dc.date.available 2024-05-29T14:04:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9434
dc.language.iso en ru
dc.publisher V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Integration of Education, Science and Business in Modern Environment: Summer Debates» ru
dc.title A syllabus as “rules of the game” between the teacher and the student (the case study of the provision on the syllabus of Kherson State Agrarian and Economic University) ru
dc.type Other ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись