Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шаумян, Олена | |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T14:25:41Z | |
dc.date.available | 2024-05-10T14:25:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/9372 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості соціально-психологічної реабілітації дітей-сиріт. Нами було досліджено, що діти, які виховуються нетривалий час у «Центрі соціально-психологічної реабілітації», мають своєрідні соціальні та психологічні аспекти розвитку. У дитини вже сформовані специфічні риси характеру та поведінки, які мають, як правило, негативну оцінку. Водночас з’ясовано, що розвиток дітей у неблагополучній родині дуже відрізняється від розвитку дітей, які мають повноцінну родину та тісні стосунки з батьками. Правильно організована робота практичного психолога передбачає надання соціальної допомоги дітям-сиротам у вирішенні особистісних проблем, здійснення їх орієнтації на те, що дитина – це особистість. Відхилення у цієї категорії дітей передусім виявляються в емоційному напруженні, емоційному стресі, психічній втомі, неготовності долати перешкоди, підвищеній недовірливості, зниженні потреби в досягненнях, порушенні емоційних зв’язків з друзями, однолітками та дорослими, швидкому зростанні депресії та пасивності. | ru |
dc.publisher | Наукові інновації та передові технології | ru |
dc.relation.ispartofseries | 4;32 | |
dc.subject | діти-сироти, соціально-психологічна реабілітація, соціально-психологічна робота, пам’ять, творча уява, аналітичне мислення, особистісна зрілість, арт-терапія | ru |
dc.title | Особливості соціально-психологічної реабілітації дітей-сиріт. | ru |
dc.type | Article | ru |