dc.contributor.author |
Trusova, Natalia |
|
dc.contributor.author |
Chkan, Iryna |
|
dc.contributor.author |
Sakun, Alina |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-16T19:02:35Z |
|
dc.date.available |
2024-04-16T19:02:35Z |
|
dc.date.issued |
2024-04 |
|
dc.identifier.citation |
Trusova N., Chkan I., Sakun A. Marketing of development banking innovations in the financial market of Ukraine. GLOBAL DIGITAL TRENDS AND THEIR IMPACT ON NATIONAL ECONOMIC PROGRESS: monograph. Edited by Irina Tatomyr, Liubov Kvasnii, Yurii Shulzhyk. Praha: OKTAN PRINT, 2024, Рр.366-375 |
ru |
dc.identifier.isbn |
978-80-88618-52-2 |
|
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.46489/gdtatione-05-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9313 |
|
dc.description.abstract |
В умовах трансформаційних змін в економіці світу з вектором розвитку цифрових інновацій у банківському секторі та подолання кризи банківської системи важливу роль відіграє ефективна організація руху та перерозподілу ресурсів суспільства в грошові вирази. Світові економічні тенденції демонструють об'єктивну необхідність забезпечення інноваційний розвиток банківських установ як передумова їх виживання в період фінансової нестабільності, нарощування економічного потенціалу. Інноваційний розвиток банківських установ, які потребують підвищення ефективності маркетингових процесів, його сучасних концепцій та складових, дозволяє сформувати нові підходи до забезпечення їх фінансова стабільність і вимагає використання маркетингових підходів протягом усього життєвого циклу інновації, від пошуку інноваційної ідеї до ринку продукту. |
ru |
dc.language.iso |
en |
ru |
dc.publisher |
Praha: OKTAN PRINT |
ru |
dc.subject |
трансформаційні зміни, цифрові інновації, банківський сектор, маркетингові процеси, стейкхолдери, фінансова стабільність |
ru |
dc.title |
Marketing of development banking innovations in the financial market of Ukraine. |
ru |
dc.type |
Article |
ru |