Abstract:
В умовах трансформаційних змін в економіці світу з вектором розвитку цифрових інновацій у банківському секторі та подолання кризи банківської системи важливу роль відіграє ефективна організація руху та перерозподілу ресурсів суспільства в грошові вирази. Світові економічні тенденції демонструють об'єктивну необхідність забезпечення інноваційний розвиток банківських установ як передумова їх виживання в період фінансової нестабільності, нарощування економічного потенціалу. Інноваційний розвиток банківських установ, які потребують підвищення ефективності маркетингових процесів, його сучасних концепцій та складових, дозволяє сформувати нові підходи до забезпечення їх фінансова стабільність і вимагає використання маркетингових підходів протягом усього життєвого циклу інновації, від пошуку інноваційної ідеї до ринку продукту.