Аннотации:
В монографії представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження процесу розуміння текстів інтернету та його ґенези. Здійснено детальний аналіз структурних компонентів, чинників та умов ґенези розуміння текстів інтернету. Розроблена чітка система критеріїв успішності розуміння текстів інтернету на кожному етапі цього процесу, що дозволяє кількісно і якісно проаналізувати результати розуміння текстів інтернету. Дослідження дало змогу виявити психологічні особливості ґенези розуміння текстів інтернету на різних етапах її формування в юності, молодості та у зрілому віці, акцентувати її закономірності та тенденції. Апробований у дисертації методичний інструментарій може стати основою для проведення емпіричних досліджень у загальній, віковій, педагогічній, соціальній та інших галузях психології.