00 DSpace/Manakin Repository

СИНТАКСИЧНИЙ РІВЕНЬ ЕМОТИВНОСТІ В АНГЛОМОВНИХ МЕДІАНОВИНАХ ПРО СТАН КАВОВОЇ ІНДУСТРІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матусяк, Галина
dc.date.accessioned 2024-03-28T09:47:16Z
dc.date.available 2024-03-28T09:47:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Матусяк Г. Синтаксичний рівень емотивності в англомовних медіа-новинах про стан кавової індустрії. Проблеми гуманітарних наук: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Філологія», 56, 35–40. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9244
dc.description.abstract Мета дослідження – з’ясувати специфіку емотивності синтаксичного рівня в текстах медіановин на матеріалі англомовного інтернет-ресурсу “Sprudge”, що висвітлює стан розвитку виробництва кави та функціонування підприємств, які займаються її переробкою, а також закладів індустрії гостинності, що реалізують кавову продукцію. Ставимо завдання, виконання яких передбачає її досягнення: 1) ідентифікувати синтаксичні маркери емотивності в новинних текстах сайту “Sprudge” за 2023 рік; 2) систематизувати виокремлені структури; 3) виявити, з якими емоціями вони корелюють. Новизна дослідження полягає в тому, що наявні публікації, у яких розглядають питання емотивного синтаксису, стосуються творів художньої літератури, тоді як спостерігаємо брак таких розвідок на матеріалі медіановин. Для досягнення поставленої мети було використано методи комплексного та компонентного аналізів. Лінгвістичне дослідження контенту англомовного сайту “Sprudge” уможливило виокремлення синтаксичних одиниць із маркерами емоційності й групування їх за типами конструкцій: питальні речення загалом і риторичні питання зокрема (неповні речення, питально-стверджувальні моделі, градація), окличні речення, повтори, парцельовані конструкції та вставні слова. Виявлено, що експресивність ідентифікованих емотивних одиниць може посилюватися за рахунок використання розділового знака «три крапки», а також графічного виділення. Виявлені емотивні конструкції переважно корелюють із позитивними емоціями радості, любові, задоволення, проте трапляються й синтаксичні засоби вираження схвильованості, розгубленості, смутку і навіть гніву. За частотністю використання серед емотивних синтаксичних одиниць переважають питальні речення (як у текстах дописів, так і в їхніх назвах). Перспективи подальших досліджень убачаємо в з’ясуванні специфіки емотивного синтаксису на матеріалі медіановин про інші галузі економіки. ru
dc.publisher Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка ru
dc.subject медіа-новини ru
dc.subject емотивний синтаксис ru
dc.subject інтерогативні конструкції ru
dc.subject парцеляція ru
dc.subject синтаксичні повтори ru
dc.subject вставні слова ru
dc.subject окличні речення ru
dc.title СИНТАКСИЧНИЙ РІВЕНЬ ЕМОТИВНОСТІ В АНГЛОМОВНИХ МЕДІАНОВИНАХ ПРО СТАН КАВОВОЇ ІНДУСТРІЇ ru
dc.title.alternative The syntactic level of emotiveness in English media-news about the current state of coffee industry ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу