Короткий опис(реферат):
У статтірозглядаєтьсявпливвоєнного конфлікту на сферу гостинності, визначаються наслідки дляпідприємствданої галузі, а саме –фізичні втрати та руйнування об’єктів, зменшення туристичного потоку, зміни в попиті та пропозиції, вплив на мережу постачання та необхідність адаптаціїпідприємств індустрії гостинності до шокових умов функціонування. Акцентується увага на необхідності гнучкості та швидкої реакції підприємств сфери гостинності для збереження стійкості в умовах кризи, враховуючи важливість безпеки клієнтів і персоналу.Визначаються стратегії збереження бізнесу та його подальше відновленняпісля завершення воєнного конфлікту. Підкреслюєтьсяважливість провадження ефективного кризового менеджменту, зокрема розробки кризових планів в умовах екстрених ситуацій. Всі аспекти резильєнтності сфери гостинності в умовах військового конфлікту розглядаються як ключові для успішної адаптації та відновлення в такихнадскладних умовах.