Репозиторий Dspace

Розвиток інноваційних стратегій посилення лояльності споживачів у сфері е-торгівлі.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сакун, Аліна
dc.contributor.author Перевозова, І.В.
dc.contributor.author Орлова, О.І.
dc.contributor.author Морозова, О.С.
dc.contributor.author П’яста, А.Р.
dc.date.accessioned 2024-03-11T20:39:30Z
dc.date.available 2024-03-11T20:39:30Z
dc.date.issued 2024-01
dc.identifier.citation Перевозова, І. В., Орлова, О. І. ., Сакун, А. Ж., Морозова, О. С., & П’яста, А. Р. (2024). Розвиток інноваційних стратегій посилення лояльності споживачів у сфері е-торгівлі. Академічні візії, (27). вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/895 ru
dc.identifier.uri https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/895/799
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9210
dc.description.abstract У статті представлено результати дослідження стратегій посилення лояльності споживачів у сфері е-торгівлі. Охарактеризовано визначення та поняття «е-торгівля» та нормативно-правова база, якою урегульовано взаємовідносини у сфері інтернет-економіки. Особлива увага приділяється ролі маркетплейсів у просуванні товарів та послуг у онлайн-режимі, і аналізуються статистичні дані та динаміка вітчизняної електронної комерції в різних галузях економіки. Проведено аналіз основних переваг та недоліків онлайн-роздрібного бізнесу. Зазначено проблеми, які існують у сфері електронної комерції в Україні. Досліджено аспекти вдосконалення розвитку роздрібної торгівлі через Всесвітню мережу Інтернет, зокрема в умовах посилення лояльності споживачів. Також висвітлено перспективи та очікувані тенденції розвитку е-торгівлі в Україні. Узагальнено ключові інноваційні стратегії посилення лояльності споживачів у сфері е-торгівлі ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Академічні візії, Львівський університет бізнесу і права ru
dc.relation.ispartofseries 27;
dc.subject електронна комерція, е-торгівля, інтернет-користувачі, інтернет-економіка. ru
dc.title Розвиток інноваційних стратегій посилення лояльності споживачів у сфері е-торгівлі. ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись