Abstract:
У статті представлено результати дослідження стратегій посилення лояльності споживачів у сфері е-торгівлі. Охарактеризовано визначення та поняття «е-торгівля» та нормативно-правова база, якою урегульовано взаємовідносини у сфері інтернет-економіки. Особлива увага приділяється ролі маркетплейсів у просуванні товарів та послуг у онлайн-режимі, і аналізуються статистичні дані та динаміка вітчизняної електронної комерції в різних галузях економіки.
Проведено аналіз основних переваг та недоліків онлайн-роздрібного бізнесу. Зазначено проблеми, які існують у сфері електронної комерції в Україні. Досліджено аспекти вдосконалення розвитку роздрібної торгівлі через Всесвітню мережу Інтернет, зокрема в умовах посилення лояльності споживачів. Також висвітлено перспективи та очікувані тенденції розвитку е-торгівлі в Україні. Узагальнено ключові інноваційні стратегії посилення лояльності споживачів у сфері е-торгівлі