Короткий опис(реферат):
Глобалізація бізнесу, просування економічних інтересів на ринки інших країн, процеси об'єднання і створення спільного економічного простору вимагають знання національних звичаїв і національної культури.Малий бізнес є базисом і рушійною силою розвитку економіки, він прямо впливає на добробут населення, а також сприяє вирішенню багатьох соціально-економічних проблем. Однак в Україні малий бізнес не розвивається так активно, як в інших розвинених країнах, і причиною тому є обмеженість їхніх фінансових ресурсів, що позначаються на якості менеджменту і заважають здійсненню ефективного управління. Незважаючи на спроби держави підтримати малий бізнес, цього виявляється недостатньо, тому сьогодні приділяється підвищена увага новим підходам до формування системи менеджменту, зокрема інноваційного, і пошуку ефективних інструментів в управлінні ресурсами малих підприємств.У статті надано характеристику ролі менеджменту для розвитку малого бізнесу, виявлено бар'єри, що виникають на шляху його реалізації, розглянуто найефективніші рішення в галузі управління малим бізнесом. Одним з основних елементів ринкової економіки є малий бізнес. Саме організації малого бізнесу визначають темпи економічно-го зростання регіону. У тому числі Херсонського регіону, а також впливають на структуру і якість валового та національного продукту. Це далеко не побічна сфера економіки, саме підприємства малого бізнесу забезпечують робочі місця, впроваджують інновації та відіграють важливу роль у діяльності великих корпорацій, оскільки займаються роздрібною торгівлею їхньої продукції. У зв'язку з цим у багатьох регіонах України, зокрема й Адміністрацією Херсонського регіону особливу увагу приділяють сприянню розвитку малого бізнесу