00 DSpace/Manakin Repository

ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Boiko, Liubov
dc.date.accessioned 2024-01-18T09:30:52Z
dc.date.available 2024-01-18T09:30:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бойко, Л. М. (2023). ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ. Таврійський науковий вісник. Серія: Публічне управління та адміністрування, (3), 3-8. https://doi.org/10.32782/tnv-pub.2023.3.1 ru
dc.identifier.issn 2786-474X (Online)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8891
dc.description Стаття ru
dc.description.abstract У статті досліджено проблеми, пов’язані з розвитком іншомовної компетентності майбутніх спеціалістів сфери публічного управління та адміністрування. Іноземна мова в закладах вищої освіти є не просто однією з дисциплін гуманітарного блоку, яка сприяє оволодінню знаннями за фахом, вона стала засобом професійної реалізації сучасної особистості. Володіння та активне користування англійською мовою, мовою міжнародного спілкування та однією з офіційних мов Євросоюзу, у професійній сфері є актуальним завданням, а для майбутніх фахівців зі сфери управління та адміністрування це просто «must have» сьогодення, необхідна і безумовна вимога часу, адже майбутній управлінець має відігравати велику роль у ефективному демократичному врядуванні, бути здатним надавати державні послуги та сприяти підвищенню конкурентоспроможності, економічного зростання країни та добробуту її громадян. Визначено коло проблем та шляхів їх вирішення, що сприятиме виконанню завдань щодо розвитку іншомовної компетентності: коригування навчальних планів у бік збільшення часу на вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням; неперервність вивчення англійської мови на кожному курсі та в кожному семестрі; посилене диференційоване навчання, підбір навчального матеріалу для різних підгруп всередині академічної групи студентів згідно з рівнем володіння мовою, проведення вхідного тестування на визначення рівня володіння мовою та згідно з результатами розподілення студентів на підгрупи; висока мовна і методична кваліфікація викладачів, які мають постійно підвищувати свою кваліфікацію, завжди бути в курсі останніх досягнень у галузі; максимальна увага до змісту навчального матеріалу, основу якого становлять ретельно відібрані теми з фахових дисциплін та автентичні тексти та ситуації мовлення з мережі Інтернет, які, будучи систематизованими та логічно поєднаними, дозволяють створити цілісну картину майбутньої спеціальності. ru
dc.language.iso en ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject іноземна мова, іншомовна компетентність, публічне управління та адміністрування, англійська мова за професійним спрямуванням ru
dc.title ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу