Аннотации:
У статті досліджено проблеми, пов’язані з розвитком іншомовної компетентності майбутніх спеціалістів сфери публічного управління та адміністрування. Іноземна мова в закладах вищої освіти є не просто однією з дисциплін гуманітарного блоку, яка сприяє оволодінню знаннями за фахом, вона стала засобом професійної реалізації сучасної особистості. Володіння та активне користування англійською мовою, мовою міжнародного спілкування та однією з офіційних мов Євросоюзу, у професійній сфері є актуальним завданням, а для майбутніх фахівців зі сфери управління та адміністрування це просто «must have» сьогодення, необхідна і безумовна вимога часу, адже майбутній управлінець має відігравати велику роль у ефективному демократичному врядуванні, бути здатним надавати державні послуги та сприяти підвищенню конкурентоспроможності, економічного зростання країни та добробуту її громадян. Визначено коло проблем та шляхів їх вирішення, що сприятиме виконанню завдань щодо розвитку іншомовної компетентності: коригування навчальних планів у бік збільшення часу на вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням; неперервність вивчення англійської мови на кожному курсі та в кожному семестрі; посилене диференційоване навчання, підбір навчального матеріалу для різних підгруп всередині академічної групи студентів згідно з рівнем володіння мовою, проведення вхідного тестування на визначення рівня володіння мовою та згідно з результатами розподілення студентів на підгрупи; висока мовна і методична кваліфікація викладачів, які мають постійно підвищувати свою кваліфікацію, завжди бути в курсі останніх досягнень у галузі; максимальна увага до змісту навчального матеріалу, основу якого становлять ретельно відібрані теми з фахових дисциплін та автентичні тексти та ситуації мовлення з мережі Інтернет, які, будучи систематизованими та логічно поєднаними, дозволяють створити цілісну картину майбутньої спеціальності.