00 DSpace/Manakin Repository

Імітаційгне моделювання як метод дослідження ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильчук, Д.
dc.contributor.author Білоусова, Т.
dc.date.accessioned 2024-01-12T14:45:32Z
dc.date.available 2024-01-12T14:45:32Z
dc.date.issued 2023-04-28
dc.identifier.citation Васильчук Д.Ю., Білоусова Т.П. ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ НАУКОВІ СТУДІЇ 2023» 28 квітня 2023 року м. Кропивницький, С. 153-156 http://www.ksau.kherson.ua/files/konferencii/2023/06/mat_konf_2804.pdf ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8834
dc.description.abstract Загалом на ринковий механізм впливає безліч чинників: смаки та переваги споживачів, інтереси продавців, конкуренція між продавцями, рівень монополізації ринку, державне законодавство, сезонні зміни. Частина має випадковий характер. Усі ці фактори врахувати неможливо [1, c. 8]. Розглянемо ринковий механізм із погляду продавця, який реалізує один товар. Продавець вирішує, яку ціну встановити, скільки товару запропонувати споживачам. В результаті, продавши товар за вигідною ціною, він може отримати більший прибуток, або, навпаки, залишитися з нерозпроданим товаром, зазнати збитків. Очевидно, що можливі три випадки: дефіцит товару, надлишок товару та рівноважний стан. Виникає непросте для продавця завдання: з одного боку, він повинен не упускати своїх можливостей щодо отримання прибутку, з іншого боку, не витрачати ресурси даремно, не втрачати даремно наявні кошти. Розглядаючи ринок із урахуванням стохастичних чинників, можна сказати, що продавець «грає» на ринку. Він вкладає свої кошти у товар і може їх втратити чи примножити. Може аналізувати те, що вже сталося, робити висновки, виявляти тенденції, робити прогнози, але те, що станеться наступного моменту, йому невідомо. Дослідження економічних явищ є цікавим і непростим завданням. Особливість у тому, що вивчення цих процесів на реальних об’єктах може бути важким або навіть неможливим і призводить до витрат, тому потрібно шукати способи, що дозволяють уникнути цих труднощів. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ХДАЕУ ru
dc.relation.ispartofseries МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ НАУКОВІ СТУДІЇ;
dc.subject ринковий механізм ru
dc.subject прибуток ru
dc.subject моделювання ru
dc.subject інерційність ринку ru
dc.subject імітаційна модель ru
dc.title Імітаційгне моделювання як метод дослідження ринку ru
dc.type Other ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу