Репозиторий Dspace

Імітаційгне моделювання як метод дослідження ринку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Васильчук, Д.
dc.contributor.author Білоусова, Т.
dc.date.accessioned 2024-01-12T14:45:32Z
dc.date.available 2024-01-12T14:45:32Z
dc.date.issued 2023-04-28
dc.identifier.citation Васильчук Д.Ю., Білоусова Т.П. ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ НАУКОВІ СТУДІЇ 2023» 28 квітня 2023 року м. Кропивницький, С. 153-156 http://www.ksau.kherson.ua/files/konferencii/2023/06/mat_konf_2804.pdf ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8834
dc.description.abstract Загалом на ринковий механізм впливає безліч чинників: смаки та переваги споживачів, інтереси продавців, конкуренція між продавцями, рівень монополізації ринку, державне законодавство, сезонні зміни. Частина має випадковий характер. Усі ці фактори врахувати неможливо [1, c. 8]. Розглянемо ринковий механізм із погляду продавця, який реалізує один товар. Продавець вирішує, яку ціну встановити, скільки товару запропонувати споживачам. В результаті, продавши товар за вигідною ціною, він може отримати більший прибуток, або, навпаки, залишитися з нерозпроданим товаром, зазнати збитків. Очевидно, що можливі три випадки: дефіцит товару, надлишок товару та рівноважний стан. Виникає непросте для продавця завдання: з одного боку, він повинен не упускати своїх можливостей щодо отримання прибутку, з іншого боку, не витрачати ресурси даремно, не втрачати даремно наявні кошти. Розглядаючи ринок із урахуванням стохастичних чинників, можна сказати, що продавець «грає» на ринку. Він вкладає свої кошти у товар і може їх втратити чи примножити. Може аналізувати те, що вже сталося, робити висновки, виявляти тенденції, робити прогнози, але те, що станеться наступного моменту, йому невідомо. Дослідження економічних явищ є цікавим і непростим завданням. Особливість у тому, що вивчення цих процесів на реальних об’єктах може бути важким або навіть неможливим і призводить до витрат, тому потрібно шукати способи, що дозволяють уникнути цих труднощів. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ХДАЕУ ru
dc.relation.ispartofseries МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ НАУКОВІ СТУДІЇ;
dc.subject ринковий механізм ru
dc.subject прибуток ru
dc.subject моделювання ru
dc.subject інерційність ринку ru
dc.subject імітаційна модель ru
dc.title Імітаційгне моделювання як метод дослідження ринку ru
dc.type Other ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись