DSpace Repository

Перспективи впровадження генеративного штучного інтелекту у сфері маркетингу й торгівлі

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, І.В.
dc.date.accessioned 2024-01-07T14:16:10Z
dc.date.available 2024-01-07T14:16:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Олійник І.В. Перспективи впровадження генеративного штучного інтелекту у сфері маркетингу й торгівлі / І.В. Олійник // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць / Гол. ред. М.С. Письменна. Кропивницький: ЛА НАУ, 2023. Вип. 8. С. 110-115. - Режим доступу: https://fmnzb.sfa.org.ua/potochnyj-vypusk/ ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8647
dc.description.abstract У статті досліджуються перспективи використання генеративного штучного інтелекту у сфері маркетингу й торгівлі. Зазначається, що генеративний штучний інтелект відіграє все більш важливу роль у розвитку технологій, а його застосування в цих галузях може мати значний вплив на підвищення ефективності маркетингових стратегій та процесів у торгівлі. Наводиться характеристика концептуальних підходів щодо управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі впровадження генеративного штучного інтелект та його інтеграції в структуру управління організації. Також оцінюються можливості використання генеративних моделей для створення унікального та привабливого контенту, аналізу поведінки споживачів та прогнозування їхніх потреб. The purpose of this article is to explore the potential benefits, challenges, and opportunities of using generative artificial intelligence in marketing and trade. To achieve this goal, it is necessary to analyze current trends in marketing and trade, as well as to identify areas where the use of generative artificial intelligence can have the greatest impact, taking into account the challenges and limitations associated with the implementation of computer linguistics and informatics systems in marketing and trade. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Льотна академія Національного авіаційного університету ru
dc.subject генеративний штучний інтелект; generative artificial intelligence ru
dc.subject машинне навчання; machine learning ru
dc.subject гіперперсоналізація; hyper-personalization ru
dc.subject клієнтський досвід; customer experience ru
dc.subject життєвий цикл клієнта; customer lifecycle ru
dc.subject сегментування цільової аудиторії; target audience segmentation ru
dc.subject маркетингові стратегії; marketing strategies ru
dc.subject SEO-стратегії; SEO strategies ru
dc.subject персоналізація; personalization ru
dc.subject чат-бот; chatbots ru
dc.subject ефективність маркетингу; marketing effectiveness ru
dc.title Перспективи впровадження генеративного штучного інтелекту у сфері маркетингу й торгівлі ru
dc.title.alternative Prospects for implementing generative artificial intelligence in marketing and trade ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account