Abstract:
У статті досліджуються перспективи використання генеративного штучного інтелекту у сфері маркетингу й торгівлі. Зазначається, що генеративний штучний інтелект відіграє все більш важливу роль у розвитку технологій, а його застосування в цих галузях може мати значний вплив на підвищення ефективності маркетингових стратегій та процесів у торгівлі. Наводиться характеристика концептуальних підходів щодо управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі впровадження генеративного штучного інтелект та його інтеграції в структуру управління організації. Також оцінюються можливості використання генеративних моделей для створення унікального та привабливого контенту, аналізу поведінки споживачів та прогнозування їхніх потреб.
The purpose of this article is to explore the potential benefits, challenges, and opportunities of using generative artificial intelligence in marketing and trade. To achieve this goal, it is necessary to analyze current trends in marketing and trade, as well as to identify areas where the use of generative artificial intelligence can have the greatest impact, taking into account the challenges and limitations associated with the implementation of computer linguistics and informatics systems in marketing and trade.