dc.contributor.author |
Олійник, І.В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-07T13:24:53Z |
|
dc.date.available |
2024-01-07T13:24:53Z |
|
dc.date.issued |
2022-11 |
|
dc.identifier.citation |
Олійник І.В. Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства / І.В. Олійник // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць / Гол. ред. М.С. Письменна. Кропивницький: ЛА НАУ, 2022. Вип. 7. С. 30-37. - Режим доступу: https://fmnzb.sfa.org.ua/naukovyj-visnyk-lotnoyi-akademiyi-seriya-ekonomika-menedzhment-ta-pravo-%e2%84%967-2022/ |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8645 |
|
dc.description.abstract |
В статті виконане наукове обґрунтування сутності та принципів формування маркетингової стратегії ціноутворення в контексті підвищення загальної ефективності використання виробничих потужностей та оптимізації витрат виробництва. Наведена характеристика концептуальних підходів до маркетингового ціноутворення, що базуються на першочерговому врахуванні інтересів споживачів. Запропоновані методичні підходи щодо формування стратегічного напряму цінової політики та використання стратегічного аналізу під час формування цінової стратегії машинобудівного підприємства. Досліджується вплив стратегічного напряму цінової політики на результати фінансово-економічної діяльності суб’єктів господарювання в конкурентному середовищі.
The research problem for this study is to analyze the mechanism of the price strategy development of a mechanical engineering company in a competitive environment. To achieve the goal, it is necessary to generalize theoretical approaches to determining the strategic direction of the company's price policy and analyze the main factors of the market situation in the field of domestic mechanical engineering. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Льотна академія Національного авіаційного університету |
ru |
dc.subject |
маркетингове ціноутворення; marketing pricing |
ru |
dc.subject |
фактори ціноутворення; pricing factors |
ru |
dc.subject |
методи ціноутворення; pricing methods |
ru |
dc.subject |
цінова політика підприємства; pricing policy of the company |
ru |
dc.subject |
стратегія ціноутворення; pricing strategy |
ru |
dc.subject |
маркетингова діяльність підприємства; marketing activity of the company |
ru |
dc.subject |
виробничі потужності машинобудівного підприємства; production capacity of the mechanical engineering company |
ru |
dc.subject |
витрати виробництва; production costs |
ru |
dc.subject |
цінова еластичність; price elasticity |
ru |
dc.subject |
цільове ціноутворення; target pricing |
ru |
dc.title |
Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства |
ru |
dc.title.alternative |
The price strategy development in the marketing system of a mechanical engineering company |
ru |
dc.type |
Article |
ru |