DSpace Repository

Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, І.В.
dc.date.accessioned 2024-01-07T13:24:53Z
dc.date.available 2024-01-07T13:24:53Z
dc.date.issued 2022-11
dc.identifier.citation Олійник І.В. Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства / І.В. Олійник // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць / Гол. ред. М.С. Письменна. Кропивницький: ЛА НАУ, 2022. Вип. 7. С. 30-37. - Режим доступу: https://fmnzb.sfa.org.ua/naukovyj-visnyk-lotnoyi-akademiyi-seriya-ekonomika-menedzhment-ta-pravo-%e2%84%967-2022/ ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8645
dc.description.abstract В статті виконане наукове обґрунтування сутності та принципів формування маркетингової стратегії ціноутворення в контексті підвищення загальної ефективності використання виробничих потужностей та оптимізації витрат виробництва. Наведена характеристика концептуальних підходів до маркетингового ціноутворення, що базуються на першочерговому врахуванні інтересів споживачів. Запропоновані методичні підходи щодо формування стратегічного напряму цінової політики та використання стратегічного аналізу під час формування цінової стратегії машинобудівного підприємства. Досліджується вплив стратегічного напряму цінової політики на результати фінансово-економічної діяльності суб’єктів господарювання в конкурентному середовищі. The research problem for this study is to analyze the mechanism of the price strategy development of a mechanical engineering company in a competitive environment. To achieve the goal, it is necessary to generalize theoretical approaches to determining the strategic direction of the company's price policy and analyze the main factors of the market situation in the field of domestic mechanical engineering. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Льотна академія Національного авіаційного університету ru
dc.subject маркетингове ціноутворення; marketing pricing ru
dc.subject фактори ціноутворення; pricing factors ru
dc.subject методи ціноутворення; pricing methods ru
dc.subject цінова політика підприємства; pricing policy of the company ru
dc.subject стратегія ціноутворення; pricing strategy ru
dc.subject маркетингова діяльність підприємства; marketing activity of the company ru
dc.subject виробничі потужності машинобудівного підприємства; production capacity of the mechanical engineering company ru
dc.subject витрати виробництва; production costs ru
dc.subject цінова еластичність; price elasticity ru
dc.subject цільове ціноутворення; target pricing ru
dc.title Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства ru
dc.title.alternative The price strategy development in the marketing system of a mechanical engineering company ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account