DSpace Repository

Значення соціальних мереж у формуванні образу та репутації організації.

Show simple item record

dc.contributor.author Базака, Роман Вікторович
dc.date.accessioned 2024-01-06T13:18:36Z
dc.date.available 2024-01-06T13:18:36Z
dc.date.issued 2023-11-30
dc.identifier.citation Всезростаючий вплив соціальних мереж, як однієї зі сфер цифрової трансформації суспільства та необхідність розуміння того, який вони вплив мають на формування образу та репутації організації та як, за допомогою різних маркетингових дій у цифровому середовищі, можна підвищення репутації підприємства та побудувати активну взаємодію з клієнтами, зумовлюють актуальність нашого дослідження. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8625
dc.description.abstract Всезростаючий вплив соціальних мереж, як однієї зі сфер цифрової трансформації суспільства та необхідність розуміння того, який вони вплив мають на формування образу та репутації організації та як, за допомогою різних маркетингових дій у цифровому середовищі, можна підвищення репутації підприємства та побудувати активну взаємодію з клієнтами, зумовлюють актуальність нашого дослідження. ru
dc.language.iso en ru
dc.publisher Хмельницький, ВСП ХТЕФК ДТЕУ ru
dc.relation.ispartofseries Збірник тез доповідей;
dc.subject інноваційний менеджмент, соціальні мережі, цифровий маркетинг, інформаційні технології, маркетингова діяльність, кібербезпека. ru
dc.title Значення соціальних мереж у формуванні образу та репутації організації. ru
dc.title.alternative Маркетинг майбутнього: ІІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція здобувачів освіти та молодих вчених. ru
dc.type Book ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account