Короткий опис(реферат):
В умовах високої ринкової конкуренції, невизначеності,
непередбачуваності та мінливості зовнішнього середовища основним
стратегічним завданням менеджменту аграрних підприємств є підвищення
ефективності діяльності в довгостроковій перспективі, що потребує
стратегічного мислення при формуванні ефективної стратегії подальшого
розвитку. Аграрне підприємство повинно знайти нові найкращі практики
управління, виробництва і функціонування, щоб адаптуватися до майбутніх
зовнішніх факторів, які постійно змінюються. Наявність розробленої стратегії
дає можливість досягти чітко визначених цілей, серед яких: покращення
ресурсної забезпеченості; розширення партнерських зв’язків, удосконалення
системи управління, а отже і підвищенню прибутковості підприємства.