00 DSpace/Manakin Repository

Регіональний інноваційний кластер в умовах цифровізації освіти і виробництва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панченко, Володимир
dc.contributor.author Кононенко, Сергій
dc.contributor.author Кононенко, Леся
dc.date.accessioned 2023-12-28T21:52:59Z
dc.date.available 2023-12-28T21:52:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Панченко, В., Кононенко, С., & Кононенко, Л. (2023). Регіональний інноваційний кластер в умовах цифровізації освіти і виробництва. Економічний простір, (183), 108-113. https://doi.org/10.32782/2224-6282/183-17 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8592
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню впливу процесів цифровізації освіти і виробництва на розвиток інноваційного регіонального кластеру. При підготовці статті було використано як загальнонаукові (аналіз і синтез, аналогія, абстрагування та конкретизація) так і спеціальні методи дослідження. У статті зазначено, що регіональний інноваційний кластер є системою, в якій відбувається поширення нових знань і технологій, забезпечується прискорення процесу трансформації винаходів у інновації, а інновацій – у конкурентні переваги, які забезпечують розвиток стійких зв’язків між всіма учасниками та створюють позитивний синергетичний ефект. Доведено, що ефективність функціонування кластерів в значній мірі залежить від їх спроможності активно-адаптивно реагувати на зміни зовнішнього середовища, які обумовлені як розвитком digіtal-технологій, так і перманентними змінами у нормативно-правових актах. Обґрунтовано, що процеси цифровізації, які суттєво змінюють вимоги до рівня і якості кадрового забезпечення підприємств, обумовлюють необхідність трансформації начального процесу. Доведено, що є доцільним формування у майбутніх фахівців навичок організації самоосвіти, вміння визначати проблемні аспекти, концентруватись на визначенні шляхів їх подолання та навчатися протягом всього життя. Визначено, що розвиток діяльності регіональних освітніх закладів насамперед пов'язаний із їх інтегруванням в інноваційну інфраструктуру вищого порядку, яка поєднує потенціал науки, освіти та безпосередньо виробників. Доведено, що для залучення широкого кола висококваліфікованих і досвідчених науково-педагогічних працівників є доцільним створення системи мережі перманентного дистанційного навчання і консультування на базі застосування digіtal-технологій. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ru
dc.subject Кафедра підприємництва, обліку та фінансів ru
dc.subject digital-технологі ru
dc.subject консультування ru
dc.subject стратегія підприємства ru
dc.subject інформаційне забезпечення ru
dc.subject формування компетенцій ru
dc.subject науково-педагогічні працівники ru
dc.subject перманентна освіта ru
dc.subject синергетичний ефект. ru
dc.title Регіональний інноваційний кластер в умовах цифровізації освіти і виробництва ru
dc.title.alternative Regional innovation cluster in the context of digitalization of education and production ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу