Abstract:
Стаття присвячена дослідженню процесів формування стратегії підприємствами агропромислового комплексу
в умовах циркулярної економіки. Зазначено, що успішне функціонування підприємств залежить від розробки і реалізації відповідних стратегій. Доведено, що при формуванні стратегії підприємствами агропромислового комплексу в умовах реалізації моделі циркулярної економіки є необхідним акцентувати увагу на досягненні Цілей сталого
розвитку шляхом впровадження інноваційних методів і технологій, які зводять до мінімуму витрати обмежених
ресурсів, стимулюють їх заміну на поновлювані, запобігають втраті та стимулюють повторне використання і
рециркуляцію. Обґрунтовано, що концепція циркулярної економіки у агропромисловому комплексі відповідає базовим
принципам ведення сільського господарства та має особливості, що забезпечують її реалізацію. Відзначено, що
тільки впровадження цифрових інновацій створює умови для реалізації концепції циркулярної економіки у сільському
господарстві