Репозиторий Dspace

Реконструкція та озеленення загальноосвітніх навчальних закладів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Стрельчук, Людмила
dc.contributor.author Омелянова, В. Ю.
dc.date.accessioned 2021-12-08T07:28:03Z
dc.date.available 2021-12-08T07:28:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стрельчук Л. М., Омелянова В. Ю. Реконструкція та озеленення загальноосвітніх навчальних закладів. Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. 2021. Вип. 98. С. 270–280. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7304
dc.description.abstract Проблема озеленення шкіл сьогодні досить гостро, оскільки зелені насадження навколо навчальних закладів виконують полефункціональне призначення: санітарно-гігієнічне, захисне, архітектурно-художнє, протипожежне, рекреаційне, навчально-виховне. Вони зменшують запиленість повітря та вміст у ньому хімічних речовин, рівень шуму, покращують мікроклімат територій та приміщень, збагачують повітря киснем, фітонцидами та легкими іонами, пом'якшують радіаційно-тепловий режим, мають антибактеріальні властивості. Але, на жаль, на території більшості загальноосвітніх навчальних закладів зелені насадження формувалися здебільшого стихійно, зараз вони втратили своє призначення і потребують реконструкції, оновлення, оптимізації з урахуванням екологічних умов території навколо навчального закладу Тому проект реконструкції та озеленення загальноосвітньої школи №46 був дуже актуальним. Дослідження проводилися протягом 2020–2021 рр., внаслідок яких було встановлено кліматичні особливості, сучасний стан зелених зон навчального закладу, визначено деревні, чагарникові та квіткові рослини, що сьогодні знаходяться в задовільному стані, це такі як: клен ясенелистний (американський) (Acer negundo L.), бузок звичайний (Syringa vulgaris L.), сосна звичайна (Pinus sylvestris L.), шипшина звичайна (Rosa canina L.), форзиція європейська (Forsythia europaea Vahl.), юкка нитчаста (Yucca filamentosa L.) та лілійник жовтий (Hemerocallis flava L.), бірючина звичайна (Ligustrum vulgare L.). Проте їхній стан на сьогодні залишається задовільним, тому вони потребують реконструкції та реставрації, а також санітарній обрізці та фігурній стрижці. Враховуючи всі фактори, а також беручи до уваги наявний асортимент рослин, для озеленення нових територій школи, та для реконструкції існуючих, нами було визначено, підібрано та рекомендується наступний видовий асортимент рослин: гортензія деревоподібна (Hydrangea arborescens L.), барбарис Тунберга (Berberis thunbergii L.), барвінок великий (Vinca major L.), клен довгочерешковий (Acer platanoides L.). Застосовуючи саме такий видовий склад і слідуючи наведеним вище рекомендаціям можна повністю відновити зелені зони навчального заклади, а також створити нові, більш сучасні форми озеленення загальноосвітніх установ. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Уманський національний університет садівництва ru
dc.subject генеральний план ru
dc.subject проект реконструкції ru
dc.subject озеленення території ru
dc.subject живопліт ru
dc.subject деревні рослини ru
dc.subject чагарники ru
dc.subject general plan ru
dc.subject reconstruction project ru
dc.subject landscaping of the territory ru
dc.subject hedge ru
dc.subject woody plants ru
dc.subject shrubs ru
dc.subject Кафедра лісового та садово-паркового господарства ru
dc.title Реконструкція та озеленення загальноосвітніх навчальних закладів ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись