Abstract:
Мета статті полягає у визначенні пріоритетів розвитку туристичного молодіжного підприємництва в Херсонській області та його ролі в реалізації туристичного потенціалу регіону.
Використано абстрактно-логічний метод (обґрунтування теоретичних положень, систематизація чинників розвитку), статистичного аналізу (характеристика стану аналізованого сектору підприємництва).
Потенціал молодіжного підприємництва – динамічна і креативна реакція на виклики зовнішнього середовища, реалізація бізнес-ідеї соціально відповідально, схильність до інноваційного інвестування. Його активація у туристичному бізнесі передбачає створення умов для промоції, диверсифікації та підвищення якості туристичних продуктів, стимулювання крафтових виробництв, таргетовану державну фінансову, правову та інформаційну підтримку.