Репозиторий Dspace

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРА В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Грановська, Вікторія
dc.date.accessioned 2020-06-22T18:48:37Z
dc.date.available 2020-06-22T18:48:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation рановська В. Г. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРА В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ [Електронний ресурс] / Вікторія Григоріївна Грановська // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://global-national.in.ua/issue-11-2016/19. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4176
dc.description.abstract У статті досліджено основні тенденції розвитку суспільних відносин суб’єктів аграрного сектора в умовах конкурентного середовища у світі. Доведено необхідність удосконалення системи стратегічного управління аграрними підприємствами шляхом реалізації загальної конкурентної стратегії, що об’єднує низку функціональних конкурентних стратегій, створюючи модель забезпечення конкурентоспроможності аграрного формування. Виділено основні етапи застосування алгоритму прийняття управлінського рішення щодо реалізації конкурентної стратегії. The article studies the main tendencies of development of public relations of the entities in the agricultural sector under conditions of competitive environment in the globalized world. The necessity of improvement of the system of strategic management is well-proven by agrarian enterprises on by facilities of realization of general competition strategy that shows by itself the set of functional competition strategies, here forming the model of competitiveness of the agrarian forming. The basic stages of the use of algorithm of acceptance of administrative decision are considered and mark concerning realization of competition strategy. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Глобальні та національні проблеми економіки – електронне наукове фахове видання ru
dc.subject аграрні підприємства ru
dc.subject agricultural enterprise ru
dc.subject глобалізація ru
dc.subject globalization ru
dc.subject інноваційний розвиток ru
dc.subject innovative development ru
dc.subject інтеграція ru
dc.subject integration ru
dc.subject конкурентна стратегія ru
dc.subject competitive strategy ru
dc.subject конкурентні умови ru
dc.subject competitive conditions ru
dc.subject конкурентоспроможність ru
dc.subject competitiveness ru
dc.subject конкуренція ru
dc.subject competition ru
dc.subject ринкове середовище ru
dc.subject market environment ru
dc.subject стратегічне управління ru
dc.subject strategic management ru
dc.subject стратегія розвитку ru
dc.subject strategy of development. ru
dc.subject Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.title ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРА В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ ru
dc.title.alternative FORMATION OF STRATEGY OF THE ENTERPRISES OF AGRARIAN SECTOR IN CONDITIONS OF GLOBAL COMPETITION ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись