Репозиторий Dspace
Формування та реалізація товарної політики в системі агромаркетингу молокопереробних підприємств
Войти
русский
українська
English
Главная
→
Наукові фахові видання ХДАЕУ
→
Таврійський науковий вісник. Серія: Сільськогосподарські науки
→
2011
→
ТНВ. - 2011. - Вип. 77
→
Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Формування та реалізація товарної політики в системі агромаркетингу молокопереробних підприємств
Бурова, О.М.
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/1911
Дата:
2011
Аннотации:
Досліджено теоретичні та практичні засади організації ефективної товарної політики молокопереробних підприємств, запропоновано алгоритм розробки і удосконалення її асортиментної складової.
Показать полную информацию
Файлы в этом документе
Имя:
51.pdf
Размер:
460.9Kb
Формат:
PDF
Открыть
Данный элемент включен в следующие коллекции
ТНВ. - 2011. - Вип. 77
Поиск в DSpace
Поиск в DSpace
В этой коллекции
Просмотр
Весь DSpace
Сообщества и коллекции
Дата публикации
Авторы
Названия
Тематика
Эта коллекция
Дата публикации
Авторы
Названия
Тематика
Моя учетная запись
Войти
Регистрация