dc.contributor.author |
Бурова, О.М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-03T12:52:01Z |
|
dc.date.available |
2020-04-03T12:52:01Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Бурова, О.М. Формування та реалізація товарної політики в системі агромаркетингу молокопереробних підприємств [Текст] / О. М. Бурова // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2011. - Вип.77. - С. 265-271 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1911 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено теоретичні та практичні засади організації ефективної товарної політики молокопереробних підприємств, запропоновано алгоритм розробки і удосконалення її асортиментної складової. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" |
ru |
dc.title |
Формування та реалізація товарної політики в системі агромаркетингу молокопереробних підприємств |
ru |
dc.type |
Article |
ru |