DSpace Repository

Формування та реалізація товарної політики в системі агромаркетингу молокопереробних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Бурова, О.М.
dc.date.accessioned 2020-04-03T12:52:01Z
dc.date.available 2020-04-03T12:52:01Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Бурова, О.М. Формування та реалізація товарної політики в системі агромаркетингу молокопереробних підприємств [Текст] / О. М. Бурова // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2011. - Вип.77. - С. 265-271 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1911
dc.description.abstract Досліджено теоретичні та практичні засади організації ефективної товарної політики молокопереробних підприємств, запропоновано алгоритм розробки і удосконалення її асортиментної складової. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.title Формування та реалізація товарної політики в системі агромаркетингу молокопереробних підприємств ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account